CENTRUM REHABILITACJI

TRENINGI INDYWIDUALNE

Trening Personalny

Funkcjonalny Trening. Medyczny trening terapeutyczny.
Dostosowany do pacjenta, jego stanu zdrowia, możliwości oraz kondycji. Trening w 100% poświęcony jest na osiągnięcie indywidualnych celów treningowych. Zalecany osobom po przebytych urazach, incydentach chorobowych, które chcą powrócić do aktywności fizycznej, uprawianej dyscypliny sportowej. Poprawnie technicznie wykonany trening i odbudowa właściwych wzorców ruchowych, gwarantuje osiągnięcie założonych efektów w krótszym czasie.

Dlaczego warto mieć swojego trenera i fizjoterapeutę?

  • dostosuje plan treningowy do Twoich oczekiwań oraz możliwości zdrowotnych
  • czuwa nad Twoim bezpieczeństwem podczas ćwiczeń
  • zwraca uwagę na szczegóły, poprawność ruchu, eliminuje błędy
  • skupia się na tym, na czym najbardziej Ci zależy, a jednocześnie na Twoich słabych stronach
  • monitoruje Twoje postępy, podwyższa „poprzeczkę”
  • staję się Twoim przyjacielem, a jednocześnie nauczycielem

Zdrowy Kręgosłup

Ból pleców dotyczy wszystkich coraz częściej, bez względu na wiek.
Profilaktyczny oraz terapeutyczny charakter ćwiczeń, zmniejsza bolesność kręgosłupa, poprawia jego ruchomość a także wzmacnia mięśnie które odpowiadają za tzw. „stabilizację centralną”, czyli głębokie partie mięśniowe. Zajęcia zawierają ćwiczenia rozciągające, rozluźniające, a także wzmacniające i równoważne. Trening wskazany dla każdego, bez względu na charakter pracy oraz aktywności fizycznej.

Przygotowanie Do Sezonu Narciarskiego

Podczas letnich miesięcy, miłośnicy jazdy na nartach z utęsknieniem czekają na śnieg i białe stoki. Sport ten, dla wielu osób jest ulubiona formą aktywności fizycznej. Jazda na nartach, czy desce, wymaga nie tylko wprawy, umiejętności technicznych, ale też dobrej kondycji i odpowiedniego przygotowania.
Poza sezonem większość z nas minimalizuje swoją aktywność do jazdy samochodem, długotrwałego siedzenia. Jazda na nartach wymaga dużego wysiłku organizmu. Bez odpowiedniego przygotowania, wprowadzamy potężną zmianę w bardzo krótkim czasie. Konsekwencją czego, mogą być bóle przeciążeniowe, lub poważne urazy stawów kolanowych, lub kręgosłupa, a to popsuje dalsze plany urlopowe.
Zapraszamy na ćwiczenia, zapobiegające ewentualnym kontuzjom. Odpowiedni trening powinien rozpocząć się kilka tygodni przed wyjazdem na stok. Ćwiczenia mają na celu wzmocnić lokalną wytrzymałość stawów kolanowych, mięśni kręgosłupa, mięśni brzucha, oraz poprawić sensomotorykę. Dobre przygotowanie pozwoli w pełni cieszyć się urlopem!

Zajęcia Dla Seniorów

Wiek dojrzały to wiek, w którym można korzystać z dobrodziejstw wolnego czasu. Istnieje wiele sposobności jego zagospodarowania. Pamiętajmy jednak by dostosować go do naszych potrzeb i zainteresowań. Jedną z wielu możliwości spędzenia wolnego czasu jest ruch, będący zbawienny dla naszego ciała jak i ducha. Ruch jako aktywność fizyczna jest wskazana w każdym wieku. Jeśli jednak posiadasz jakieś schorzenie czy chorobę towarzyszącą omów swoją aktywność z lekarzem, lub z fizjoterapeutą w Centrum Rehabilitacji podczas bezpłatnej konsultacji. Bardzo ważny jest właściwy dobór ćwiczeń do aktualnego stanu zdrowia i samopoczucia. Zaaplikowany trening nie powinien też powodować nadmiernego zmęczenia, powodującego dyskomfort. Zapraszamy Państwa na ćwiczenia ogólnousprawniające, równoważne,oraz oddechowe. Możliwość uczestnictwa w zajęciach z osobą towarzyszącą (ćwiczenia grupowe).

Uroginekologia

Nietrzymanie moczu dotyczy ok.80% kobiet po 60 roku życia, ale także aż 2/3 młodych mam ma podobny problem w pierwszych miesiącach, a nawet tygodniach po porodzie. Dolegliwość tę można leczyć i to skutecznie. Zacznij trenować razem z nami mięśnie dna miednicy – mięśnie Kegla. Dlaczego warto ćwiczyć mięśnie dna miednicy? Podczas procesów starzenia, bądź w trakcie porodu mięśnie ulegają osłabieniu przez co nie pracują efektywnie. Podczas wzrostu ciśnienia w jamie brzusznej (kaszel, śmiech) oraz w trakcie wysiłku fizycznego dochodzi do niekontrolowanego oddawania moczu. Istnieje możliwość ćwiczeń w grupie.